blog NIT

VAŠ VODIČ ZA PAMETNE ODLUKE

blog NIT - VAŠ VODIČ ZA PAMETNE ODLUKE

Ideje za posao

Farmacija i zdravlje

  • Zdrava prehrana u temelju franšize

    Španjolski Naturhouse, najveći i najuspješniji franšizni sustav na polju dijetetike i nutricionizma u Europi, namjerava franšizu razvijati i u Srbiji.

  • 01.12.2014

    Biznis na čvrstim nogama

    Čini se da je franšizing u medicini rijetka pojava. Primjer poljskog sustava Podologia.pl pokazuje da se franšiza može uspješno razvijati i u ovom području.

    Podologia, katalog

  • 15.10.2014

    Šansa na novim tržištima

    E Rejuvenation, hrvatska franšiza zdravstvenog i wellness centra, razvija nove programe i sprema se za ulazak na nova tržišta.

    E Rejuvenation centar

  • 17.04.2014

    Na redu su manji gradovi

    Španjolski lanac dijetetsko-nutricionističkih centara Naturhouse ima 200 poslovnica samo u Poljskoj. Pošto su pokrili sve velike gradove, sada planiraju ući u manja mjesta.

    Naturhouse

  • 26.02.2014

    Lijekovi na crpkama i u supermarketima

    Makedonsko Ministarstvo zdravlja objavilo je nedavno popis lijekova koji će se moći prodavati i u supermarketima i na benzinskim crpkama. Pooštrava se konkurencija ljekarnama.

  • 26.08.2013

    Prirodnim putem do franšize

    Izvorno španjolski koncept dijetetsko-nutricionističkih centara Naturhouse prisutan je i u Hrvatskoj šireći se kroz franšizu. Pored poslovnica u Zagrebu i Zadru, planiraju se proširiti i u druge gradove.

    Naturhouse, prodajno mjesto

  • 10.07.2013

    Za tri godine na tri tržišta

    Žaneta Badlikova, primatelj master franšize slovenskog branda SpinaliS, napustila je prijašnji posao i posvetila se razvoju franšizne mreže. SpinaliS je tako ušao na tržišta Češke, Slovačke i Poljske.

    Žaneta Badlikova, SpinaliS Češka

  • 20.06.2013

    Sedeti na dobroj stolici

    SpinaliS stolicu za aktivno i zdravo sjedenje koristi već nekoliko desetina tisuća ljudi, a posljednjih godina koncept se uspješno širi i kao franšiza.

    SpinaliS, ortopedska stolica

  • 13.05.2013

    Prvih deset godina

    Lanac trgovina ekoloških proizvoda “bio&bio” nedavno je obilježio deset godina poslovanja.

    Bio bio

  • 17.04.2013

    Mlađi i bez stresa

    Vlasnik E Rejuvenation koncepta planira dalje razvijati i komercijalizirati model “korporativne franšize”.

    E Rejuvenation centar

  • Farmacija i zdravlje

    • 11.04.2013

      Strogo prirodan biznis

      Tvrtka Biovega obilježava deset godina franšiznog koncepta „bio&bio“ i planira širenje franšizne mreže u zemljama Europske unije.

      Bio&bio, izgled prodavnice

    • 20.02.2013

      Zdravi i tanki

      NATURHOUSE širi svoju franšiznu mrežu nutricionističkih centara u Češkoj zavidnom brzinom. Mali gradovi dobivaju šansu.

      Jan Gonda, vlasnik Naturhouse master franšize za Češku i Slovačku

    • 18.12.2012

      U duhu vremena

      Hrvatska tvrtka Body Creator prilagodila je svoj koncept krizi i ponudila tržištu manje formate: corner i compact franšize.

      Mršavljenje kao franšizni koncept

    • 10.12.2012

      Zabranjeno pušenje

      Kada se jedan od vlasnika tvrtke Viva partners uspešno odvikao od pušenja metodom Alena Kara, odlučio je uzeti franšizu Allen Carr’s Easy Way za tržište Srbije.

      Allen Carr odvikavanje od pušenja

 

Prednost od samog početka

Može li se iznajmiti potpuno opremljen ured, po potrebi i bez dodatnih troškova? Talijanska tvrtka Halldis je u Beogradu otvorila multifunkcionalni poslovni centar i ponudila svoj koncept kao dobro rješenje.

Da je svaki početak težak, dobro znaju i tek osnovane tvrtke. Osim muke s administrativnim procedurama i pokretanjem poslovanja uopće, pronalaženje odgovarajućeg poslovnog prostora je sigurno jedan od najvećih problema. Osobito za mala i srednja poduzeća ili tvrtke koje ne zahtijevaju stalan poslovni prostor ili koje ne žele plaćati skupe mjesečne rente, bar dok se poslovanje “ne uhoda”. Za ovu vrstu problema, rješenje je ponudila talijanska tvrtka Halldis.

Halldis Belgrade Lounge, sala za seminar

http://franchising.hr/moj-biznis/378/prednost-samog-pocetka/

Fot. Halldis Belgrade Lounge

Halldis Belgrade Lounge, sa svojim kompletno opremljenim uredima i salama, najviše odgovara start-up tvrtkama, stranim investitorima, tvrtkama koje organiziraju seminare i obuke – odnosno, tvrtkama koje nemaju potrebu za stalnom ili fiksnom uredom.

 

 
Franšiza Juice Box – Sveži voćni napici u društvu ili za poneti

Smoothi-ji su brza ishrana novog milenijuma, jer stranke sve više veruju u važnost zdravih i svežih obroka kao što su to smoothiji, salate, supe i sendviči. Svetsko tržište se na području smoothie napitaka jako raširilo u zadnjih pet godina, naročito zbog promena u načinu ishrane današnjih ljudi, koji su često skloni preskakati obroke i zameniti ih za brzu hranu. Pošto su smoothiji najzdravija alternativa obroku, ukusni su i stalno pri ruci, očekivani rast tržišta na ovom području je oko 15 procenata u sledećih pet godina. Pored toga, na tržištu gotovo i da nema barijera za njegov ulazak i širenje, jer zahteva malo kapitala za budući rast i jedino što je neophodno je očuvati kvalitet i prepoznatljivost.
Franšiza Xtravaganza – vrhunska metodologija pristupa mršavljenja
Xtravaganza je jedinstvena, savremena i kompletna kombinacija za mršavljenje, koja se dokazala u mnogo zemalja sa svojom vrhunskom metodologijom pristupa mršavljenju.

Dolazi nam iz skandinavskih zemalja, gde su franšizne jedinice odlično prihvaćene i do danas beleže više od 200 franšiznih jedinica u Švedskoj, Norveškoj, Engleskoj,Velikoj Britaniji kao i Finskoj. Odlično prihvaćena franšiza, odlučila je ovaj uspešan franšizni model da ponudi preduzetnicima, koji žele da vrhunskim pristupom pomognu i drugim ljudima – jer poseban program xtravaganze obećava »MIND TRENING« uz kombinaciju NLP metode (neuro-lingvističko programiranje) sa ciljem gubljenja težine i ponude svojih odličnih proizvoda.

Odličan program xtravaganza ima 4 glavna principa: psihološko osposabljanje, ishrana, dobra energija i radost pokretanja.

USLOVI I CENE FRANŠIZE

Franšiza Derma Art – najnoviji i najefektniji laserski tretmani
 

Preduzeće Derma Art ima 10 godina iskustva rada na području laserske i IPL tehnologije koje su osvajali i nudili u više zemalja EU, ex YU i Israela. Imaju i sopstveni laserski centr u Brežicama, tako da njihovo znanje se primenjuje i u praksi. Tokom godina su stekli znanja, saznanja i iskustva, na osnovu kojih su sastavili dobar poslovni model, koji zbog visokog profita brzo vraća investirano.

Franšizni koncept Derma Art napravljen je za one koji žele da ponude najnovije i najefektnije laserske tretmane za rešavanje najraznovrsnijih problema kože, trajno uklanjanje dlačica, uklanjanje kapilara, uklanjanje pigmentnih mrlja, uklanjanje akni i ožiljaka kao i bora.

USLOVI I CENE FRANŠIZE 

Franšiza Shape Line – programi ciljanog oblikovanja ženskog tela
 

U ovo stresno vreme, kada moramo uraditi hiljadu i jednu stvar, a nemamo nikad dovoljno vremena, često se događa da žene ne posvećuju sebi dovoljno vremena i zaborave na svoj izgled, uprkos činjenici da je telo zapravo najvažnija investicija koja se ne može zameniti.

Zdravo ponašanje kreće sa zdravim razmišljanjem. Tu nastupa ShapeLine, koji pomoću jednostavne vežbe uz minimalan napor oživi telo i poboljša stas. Žene svih starosti su veoma zahvalne programu ShapeLine, jer se brine o njihovom stasu i zadovoljava sve njihove želje i to zahvaljujući metodi oblikovanja tela i saveta o ishrani. Ova kompanije stoji iza svog slogana „Uravnoteženo telo i duh“.

Robna marka predstavlja programe ciljanog oblikovanja tela, sve od početnih laganih pokreta i učvršćivanja tela do savetovanja o ishrani. Gubljenje težine, anti celulit programi, učvršćivanje tela, rade se brzo, bez velikih napora i jo-jo efekta. U prethodnih četrnaest godina su do detalja usavršili svoje metode i na taj način stekli redovne korisnike svih starosti, bez bilo kakvih godišnjih članarina. Možete birati između joge, rastezanja ili veži autogenog treninga sa upotrebom patentirane opreme za vežbanje.

USLOVI I CENE FRANŠIZE…

Franšiza KIESER TRAINING – trening snage za zdravlje ili preventivu
 
Kieser Training je međunarodni brend, koji se kao prevencija ili lečenje, fokusira na vežbe snage. Naglasak na snazi je rezultat dugogodišnjeg iskustva u radu i istraživanjima na području fitnesa. Primećeno je da jačanje tela ima pozitivan učinak na sve ostale segmente života. Cilj ovih treninga je da se svima onima koji hoće preuzeti odgovornost za svoje zdravlje, ponudi i mogućnost da svoj mišićni i skeletni sistem odreže jak i zdrav.

Kieser Training je specijalista za rešavanje problema nastalih zbog oslabljenih mišića i kostiju. Šta to znači? Samo kratko vreme, gledajući na životni vek, naše telo jača, a zatim sledi dug period gubitka snage. Od 25 godine starosti pa do smrti, naše telo izgubi 30-40% mišićne mase. Ako ne odreagujemo, naše mišiće polako zamenjuju masti i vezivno tkivo. To se često meša sa starošću, a zapravo je posledica pasivnosti i nedostatka fizičke aktivnosti. Međutim, sama fizička aktivnost nije dovoljna da telo pravilno funkcioniše. Kvalitet vežbi zavisi od otpora, koji telo prevaziđe. Osnovna karakteristika Kieser treninga je sposobnost, da se taj otpor reguliše sa velikom preciznošću i da se zatim upotrebi u preventivne ili terapeutske svrhe.

USLOVI I CENA FRANŠIZE…

 

Franšiza Juice Box

Franšiza Juice Box – Sveži voćni napici u društvu ili za poneti

Smoothi-ji su brza ishrana novog milenijuma, jer stranke sve više veruju u važnost zdravih i svežih obroka kao što su to smoothiji, salate, supe i sendviči. Svetsko tržište se na području smoothie napitaka jako raširilo u zadnjih pet godina, naročito zbog promena u načinu ishrane današnjih ljudi, koji su često skloni preskakati obroke i zameniti ih za brzu hranu. Pošto su smoothiji najzdravija alternativa obroku, ukusni su i stalno pri ruci, očekivani rast tržišta na ovom području je oko 15 procenata u sledećih pet godina. Pored toga, na tržištu gotovo i da nema barijera za njegov ulazak i širenje, jer zahteva malo kapitala za budući rast i jedino što je neophodno je očuvati kvalitet i prepoznatljivost. 

Juicebox, vodeće slovenačko preduzeće na tržištu smoothija, je iskoristilo potencijal tržišta i preuzelo vodeći položaj i prepoznatljivost robne marke. Potrošačima nude veoma hranljive obroke, koji između ostalog uključuju vitamine, biljke, minerale, veliki broj dodataka ishrani i zdrave obroke. Ponosni su na svoje sveže ceđene sokove i svakodnevno pripremljene supe i kolače. Sastojci su uvek sveži, a proizvodi uglavnom napravljeni po narudžbini, što je jedini način da obroci sačuvaju svoju hranljivu vrednost. Sa Juiceboxom svako može pojesti preporučenih pet različitih vrsta voća i povrća dnevno.

Uvek svež jelovnik i jedinstvenost robne marke daju ovom preduzeću prepoznatljivost. Jucebox je više od samog logotipa i karakteriše ga odlična usluga i zaokružena proizvodnja od strane najboljih ljudi.

Svi sokovi i smoothiji se prave po narudžbi iz različitih vrsta voća i oni ne samo da su puni vitamina i minerala, već su i odličnog ukusa. Tokom zime nude i više vrsta Hottija- toplih smootija koji se temelje na mleku, kakau, čaju i toploj čokoladi. Na njihovom jelovniku možete naći i zdrave supe i kolače, napravljene sa minimalnom količinom masti i bez belog brašna i šećera. Naročito su ponosni na svoju ponudu sirnih kolača i pita.

 

U slučaju da se odlučite za kupovinu ove franšize, Jucebox će vam pružiti pomoć na svim nivoima razvoja, od izbora lokacije do obuke za vas i vaše zaposlene. Kada posao bude zaključen, biće vam dodeljen jedan od naših managera, koji će vas svakodnevno savetovati.

Od velikog značaja je izbor lokacije, koji mora svojim dizajnom odati utisak svežine i čistoće ali mora biti i moderan. Vaša jedinica Juceboxa može biti postavljena blizu glavne ulice, u tržnom centru ili na bilo kom drugom mestu gde je veliki promet ljudi.
Kompanija Juicebox zato traži motivisane istomišljenike koji poseduju odlučnost da vode svoj Juicebox. Traže partnera koji je spreman za naporan rad i ima osećaj za ljude. Za uzvrat vam nude temeljni „know-how“, iskustvo, proverene proizvode, redovne kupce koji su oduševljeni ukusima proizvoda, pomoć u prevazilaženju i prepoznavanju eventualnih grešaka i prepreka, zdrav način života, dobre prihode i slobodu u vođenju. U isto vreme stoji vam na raspolaganju obuka u Jucebox-u Ljubljana, konstantan pristup znanjima, stalna podrška i novi proizvodi koji se dobro prodaju, pristup našem jedinstvenom sistemu marketinga, zajednički marketing i povoljni dobavljači. Vaš posao od samog početka nije rizičan zbog poznatog brenda, nećete se morati opterećivati složenim pravilima a vaši početni troškovi neće biti visoki.

Informacije

Zemlja porekla Slovenija
Godina osnivanja preduzeća 2002
Prisustvo u zemljama Slovenija, Srbija uskoro
Broj franšiznih jedinica 2
Oblici franšiznog ugovora direktna franšizna jedinica
Vreme trajanja ugovora 5 godina sa mogućnošću produženja
Prosečno ulaganje u franšiznu jedinicu u € 35m2 – 40m2 od 40.000 € – 50.000 €
Mesečni trošak upravljanja (rojaliteta) 5% od mesečnega prometa
Mogućnost širenja u sledeće države Slovenija, Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina